Thursday, March 17, 2011

Hb Sudah Okay

Semalam aku ke klinik lagi untuk kesekian kali
Sampai mengantuk menunggu giliran..orang agak ramai..dengan budak-budak lagi...rimas boleh tak
Berat macam biasa,mesti naik punya dan melebihi apa yang sepatutnya...haish...2 minggu lepas baru bersukaria sebab berat naik sikit
Sekali semalam ambik kau, mendadak naik...tapi nurse okay

Agak lama lepas tu, nama pun dipanggil
Nurse tanya dah ada gerak tak?
Mestila belum rasa lagi...biasanya untuk yang jadi ibu untuk kali pertama diorang tak perasan macam aku la..
Tak boleh nak rasa dan bezakan gerakan yang dirasai tu baby yang gerak ke atau angin atau perut lapar...hihi
Nurse cuba nak dengar jantung baby tapi tak dapat dengar jugak
Adakah sebab lemak yang tebal?haha

Lepas dah cek semua tu, nurse cakap boleh datang sebulan lagi
Aik, tak nak cek darah ke?
Sebab setiap kali datang mesti kena cek darah sebab kan hb rendah
Bila aku dah tanya, baru dia cek
Alhamdulillah nurse kata dah cantik...kiki...tepat-tepat 11

Rindunya nak balik Johor...dah lama sangat tak balik
Cuti sekolah ni adik-beradik ada kat rumah mak
Akak-akak pun pujuk aku balik...tapi apakan daya....
Takpa, nanti raya aku boleh raya puas-puas kat johor...yeay!!
Kemungkinan besar siap boleh puasa lama kat rumah mak...sukaaa!!
Nak balik johor!!!!
Tiba-tiba lari tajuk

No comments: