Tuesday, January 31, 2012

Sarah dan Stokin

Gila ah malam camni aku update blog
Bukan apa, tadi aku nak masuk cimb clicks susah sangat asyik high traffic je
Hasilnya dekat pukul 12 aku tak tidur lagi
Sarah dah tidur kat sebelah, kejap ke kanan, kejap ke kiri...lasak

Tajuk entry ni macam tu sebab nak cerita pasal stokin
Biasanya baby masih pakai stokin walaupun dah nak masuk 5 bulan tapi anak aku dah tak payah pakai stokin
Kenapa?sebab anak aku ni kuat gila berpeluh mengalahkan aku
Kesian pulak nak pakaikan dia stokin masa cuaca panas
Sebelum ni siang malam aku pakaikan stokin tak kira panas terik ke apa
Mendera anak betul aku ni
Mak aku cakap siang nak buat ape pakai, panas
Aku mana la tahu...haha
Sekarang hambik kau, malam pun tak pakai stokin

Baby ni tidur lasak betullah, jap lagi kena angkat letak kat tempat dia, kalau tak masuk kawasan aku
Dengan anak pun nak berkira...mestila..hihi
Dah, nak tidur, nanti nak bangun susukan anak

2 comments:

rosy.lane said...

sarah dah guling2 ek?..alah, adelea mak aku cakap baru angkat2 kepala sendiri & pusing 360 darjah, tapi x sampai 360 la..haha...

Ernie said...

Guling kiri kanan memang selalu..tapi meniarap die tanak.padahal dah boleh.takpe ros,setiap baby unik,perkembangan lain-lain..:-)