Wednesday, September 23, 2009

Celcom yang menyusahkan

Stress betul aku dengan celcom ni tau
Masa nak register,mana-mana boleh buat, tapi bila nak terminate, bukan main susah
Kena pergi centre la, apa la
Tadi aku pergi la kedai celcom kat sini (kat sini boleh buat pembayaran bil), dia kata tak boleh terminate kat sini, kat centre baru boleh
Aku tanya la, abis tu centre kat mana?
Dia jawab, melaka, batu pahat
Gilakah?
Takkan aku nak pergi jauh-jauh semata-mata nak terminate akaun je?
Hangin betul 1 badan...

Lepas tu aku call customer service
Dia cakap boleh tolong aku terminate tapi apa pun, aku kena faks gak surat cakap aku nak terminate
Aku dah hangin gak sebab mana nak cekau pulak mesin faks
Carik punya carik, mujur la ada kedai ni sediakan khidmat hantar faks
Sekarang ni tengah tungguh orang celcom call untuk apa benda aku tak tau..
Orang tu kata dalam 24 jam diorang akan call
Kalau tak call dalam masa 24 jam, memang la nak kena betul celcom ni..
Menambahkan hangin yang sedia ada..

No comments: