Wednesday, June 1, 2011

Campur-Campur

Dah lama jugak tak menulis kat sini
Dah dekat sebulan..ada je cerita tapi malasnya nak mengarang
Memang tak berapa minat bab mengarang ni, dari sekolah dulu pun

Sekarang kandungan dah pun masuk minggu ke 27
Baby pun dah makin aktif gerak sana, gerak sini
Kadang-kadang boleh tengok perut berombak
Seronok, satu pengalaman baru untuk aku...
Memang boleh buat aku senyum atau ketawa sorang-sorang...hehe

Oh ye, bulan lepas kitorang pergi scan sekali lagi untuk nak tahu sama ada baby ni boy ke girl
Tapi doktor masih lagi tak dapat nak pastikan betul-betul...
Dahla mula-mula doktor cakap ada 2 baby!
Woah, memang tak terkata aku...serta-merta macam-macam dok fikir dalam kepala...haha
Lepas dah tengok betul-betul, doktor cakap ada 1..lega
Bulan ni insyaAllah akan scan lagi untuk nak pastikan sebab aku dah tak sabar nak beli baju dan barang baby banyak-banyak
Dah membeli sikit hari tu tapi dengan warna-warna selamat la untuk dipakai baby boy atau baby girl...hehe
Bila tengok baju baby yang dah dibeli tu, start la feeling-feeling...tak sabar nak tengok baby

Ahad ni ada kenduri kahwin kawan suami kat Pahang
Nak pergi balik hari memang aku tak larat la...
Aku cadangkan kitorang stay mana-mana hari Sabtu tu..
Hotel pun dah booked, dekat dengan Bukit Tinggi
Nanti bolehla jalan-jalan kat Colmar Tropicale....yeay!
Cepat la sampai hari Sabtu

No comments: