Saturday, January 29, 2011

Seluar Maternity

Over tak awal dah beli seluar maternity?haha..
Hari ni dah pergi beli seluar baru...tak larat nak tahan perut bila time duduk...sampai kena unbutton baru selesa....hihi
Semalam dah semangat pergi kedai tapi promoter dah balik pulak...
Hari ni dengan gigih pergi lagi kedai tu
Bila sampai, auntie seksi cakap "Buatla macam rumah sendiri"...haha

Niat asal nak beli sehelai jek tapi since dah buat macam rumah sendiri kan, berhelai-helai auntie tu suruh aku try..
Aku layankan je la...jenis yang kain gatal ada, jeans ada, kain kodroi pun ada...
Baju pun dia suruh aku try sekali...
Tapi baju belum diperlukan lagi, nanti la dulu...beli yang perlu dulu
Dah try tu, ada la yang aku berkenan..tapi apa-apa hal kena la tanya suami dulu sebab dia yang akan bayar
Dia kata ambikla dua...aku dah sengih tapi kesian pulak dekat suami...bukan murah...huhu
Tapi dia kata lepas ni jangan mintak lagi...haha....cukup la tu kot 2 helai..

Seluar yang dibeli

Lepas ni takde la lagi masalah rasa macam perut nak meletup....kiki
Auntie tu jugak siap bagi checklist untuk persediaan kedatangan baby
Banyaknya barang nak kena beli..memang pengsan kalau nak beli sekali harung
Bila nak start beli pun tak tahu...kena beli sikit-sikit

No comments: