Monday, February 7, 2011

Klinik

Baru balik dari klinik...semua ok kecuali HB la...
Berat macam biasa, confirm naik...hihi..tapi tak kena marah..nasib baik
HB tu dah naik sikit walaupun masih tak capai tahap ok...
Maka kena ambik darah pulak kat klinik lain lepas tu datang balik ke klinik ni jumaat nanti..
Tu je la kerja aku, klinik, klinik, klinik...
Awal mengandung ni biasanya orang pergi sebulan sekali je tapi aku sebulan 3 kali setakat ni...gila ah
Mujur la aku tak kerja, takde la masalah asyik nak ambik cuti je
Orang pun tak ramai kat klinik tadi...sejam je dah siap boleh balik
Memula datang macam cuak je sebab aku je sorang tak bawa anak...
Lepas ni kena makan hati banyak-banyak...susu pun kena minum 2 gelas sehari..sekarang ni kadang-kadang je aku minum
Mula-mula dulu excited beli anmum tapi dah lama-lama muak
Layan susu dutch lady je sekarang...
Boleh la daripada takde

No comments: