Friday, March 4, 2011

Hasil Kurang Minum Teh

Aku adalah peminat teh
Baru 2-3 hari tak minum teh pun, dah rasa macam lama gila tak minum
Tapi sejak hb asyik turun, aku sanggup la kurangkan minum teh ni
Aku hanya akan ambil masa sarapan je, tu pun secawan je..untuk lepas gian...hahaha
Kalau dulu, makan kat kedai memang akan order teh punya, sama ada teh O ais atau teh ais
Sekarang ni memang sedaya upaya order air lain la...
Tapi memang terliur kalau tengok suami minum air teh...hihi

Dan hasilnya alhamdulillah hb makin naik walaupon masih berada bawah 11
Berbaloi kot kurangkan minum teh ni
Harap-harapnya lepas ni hb akan terus naik

Aku perasan sejak 2 menjak ni aku selalu rasa tak selesa dalam perut
Bila dah duduk dan nak bangun, akan rasa semacam kat perut
Tadi tanya kat nurse, dia kata normal sebab selama ni takda apa-apa dalam perut tapi sekarang dah ada
Tapi takda la sakit, cuma bila nak bangun akan pegang perut dan akan ambil masa sikit...macam perut dah besar sangat...haha

Sekarang dah masuk 2nd trimester
Alhamdulillah....1st trimester dah lepas dengan jayanya tanpa alahan apa-apa
Mula-mula dulu memang macam takut bila mengandung, tapi sekarang aku enjoy..walaupon perut dah buncit dengan berjaya...kiki...terima kasih kepada lemak-lemak yang banyak

Oh, dan ini adalah hasil scan pada 11 minggu :)

Yang dalam bulatan merah adalah baby..:)

No comments: