Wednesday, March 9, 2011

Hidung Tersumbat

Aku tak pernah tahu pasal ni sehinggalah tadi baca kat sini yang perempuan mengandung ada yang akan alami hidung tersumbat
Dan aku merupakan salah seorang la daripadanya
Masa mula-mula mengandung, memang kerap la hidung tersumbat bila nak tidur sampai kena bernafas melalui mulut
Lepas tu nampak macam dah okay tapi sekarang kena semula
Bila nak tidur je, hidung mesti tersumbat yang tak pasal-pasal
Nak kata selsema memang takda
Tadi tengok-tengok kat website tu, terbaca la artikel pasal hidung tersumbat ni
Untuk lebih lanjut, boleh klik sini
Tapi tidur memang tetap lena la siap mimpi lagi...hihi

2 comments:

fADzly (wAK) said...

guna benda sedut hingus bayi tu..

Ernie said...

meh la tolong buatkan