Thursday, April 16, 2009

Macam-macam in 1

Hari ni dah hari khamis.
Syoknya sebab esok jumaat dan lepas tu yabeda bedu boleh cuti 3 hari..yeay!!

Aku asyik berdebar-debar je la..
Ada benda yang didebarkan..
Tapi tak boleh la nak bagitau dekat sini

Bosannya datang kerja bila takde kerja yang nak dibuat
Hari-hari aku melahu je depan pc ni
Mengantuk jangan cakap la
Kadang-kadang sampai mata tak boleh nak bukak..

Aku pelik la kenapa sekarang muka aku selalu tumbuh jerawat
Adakah sebab aku stress..
Sudahla banyak jerawat,makin gelap pulak tu..
Benci la

3 comments:

fADzly (wAK) said...

Disclaimer tu mcm kenal je....

Ernie said...

itu tiru..muahahaha

blehkan en fadzly?=)

fADzly (wAK) said...

sila bayar royalti..