Thursday, April 23, 2009

Tak tahu nak letak title apa

Akhirnya aku berjaya godek-godek blog ni..
Dekat 1 hari aku menghadap coding..
So boleh kagum dengan diri sendiri..hehe

Esok adalah hari jumaat..
Lepas tu adalah sabtu..apakah maknanya kawan-kawan?
Yaa...cuti!hehehe..

Aku ingat nak potong rambut la sabtu ni..
Rimas gila dengan rambut aku yang panjang ni..(panjang ke?padahal baru lepas bahu sikit)
Nak gi potong macam dulu..kasik pendek n cute...perasan..kasik la aku can nak perasan cute..hehe

Kejap je kan dah nak masuk bulan mei..
Umur pun makin meningkat..alahai..
Bukan setakat umur meningkat,berat pun makin meningkat..hahaha
Jerawat dan kadar kegelapan kulit pun makin meningkat..
Haishh..tensi dan stress!

Pasal lagu background ni,maafla ye kawan-kawan kalau memekak je..
Nak rasa diri cute kejap letak lagu tu..hahaha

2 comments:

Unknown said...

part2 meningkat tuh aku menyokong ko dari blkg.. teruskan usaha! sila tingkat kan lg esp berat anda.. muehehehe

Ernie said...

Bab2 meningkat jek,laju ko menykong ye..takpe2,aku kan skang beraerobik..pasti bleh kurangkan peningkatan..hehe