Tuesday, April 28, 2009

Sesi meletihkan kaki di Plaza Gurney

Semalam lepas masak-masak dan lunch, pergi Plaza Gurney pulak..
Misi untuk mencari perfume..
Lama gila jalan-jalan dekat situ,letih kaki..
Kak yan kirim suruh belikan perfume kat sini..
Maklum la..segamat tu takda apa-apa pun...hehe
Giant pun baru bukak...tu pun nasib baik ada..

Mula-mula pergi kaunter Ralph Lauren..
Nak beli Polo Blue..
Tanya gift apa yang boleh dapat,lepas tu terus beli..
Lepas tu pergi kaunter Lancome pulak..
Beli perfume magnifique yang saiz 75ml untuk kak yan dan 35ml untuk aku..
Ye,botol kecik jek sebab aku takda duit..hehe

Oh,ye,sekarang ni dengan setiap pembelian rm100 kat parkson kat cosmetic & fragrance department,kita boleh dapat baucer rm10..
Jadinya semalam aku dapat baucer sebanyak rm70..
Wallah!
Sepatutnya dapat rm80 tapi sebab aku ingat tak boleh combine resit dan silap perkiraan,maka aku dapat rm70 jek..huhu

Apa aku beli dengan baucer tu?
Jeng jeng jeng...
Aku beli 1 barang ni dengan harga rm59.90..
Barang apa tak boleh la bagitau kat sini..hehe *giggle*

Rupa-rupanya dengan setiap pembelian rm500 ke atas,kita boleh apply Parkson Elite Card..
Selama ni aku tak tahu dan tak ambil tahu pun..
Yelah,mana la penah nak shopping sampai rm500..
Tapi semalam aku terbaca kat kaunter..
Apa lagi,aku pun apply la..free aje..

Free gift yang aku dapat masa beli perfume tu adalah 2 beg yang besar..
Adoi,macam mana nak bawak balik segamat..
Dahla besar..aku lupa nak fikir pasal tu semalam..
Kesimpulannya (macam karangan masa sekolah),nanti balik segamat kena claim dengan kak yan..
Kalau tak,mana nak cekau duit nak bayar semua tu..hehe

No comments: